Uanset om du er gammel i gårde som konsulent og har lavet mange opgaver for os, eller du lige er landet i ProData Consults database, er det et godt karrieretræk at tænke over, hvordan du bedst opfylder kundernes ønsker. Både i forhold til faglig ekspertise og personlige kompetencer.
Den tunge faglighed leverer du som en af ProDatas ekspert IT-konsulenter selvsagt altid. Men for mange kunder er de personlige og ’bløde’ værdier næsten lige så vigtige.
Inde i magasinet finder du artikler, der på forskellig vis belyser, hvad der gør kunderne tilfredse. Som den relativt nye ProData-konsulents erfaringer med en super serviceminded tilgang, kvalitetsbevidste Saxo Banks krav til deres konsulenter og gode råd fra forfatteren bag bogen Guerrilla Marketing for Consultants, Michael McLaughlin.
Konsulenter på opgaver for ProData Consult har tydeligvis forstået, hvordan man leverer varen, for her efter sommerferien står vi stærkt. Vi har vundet flere udbud med store og nye kunder i foråret, og pipelinen for efteråret ser lovende og travl ud.
Derfor anbefaler jeg, at du går ind på vores nye og stærkt forbedrede CV-site og opdaterer dit CV, så det er søgbart og ligger klar, når vi står med en opgave. Vi arbejder konstant og målrettet på at forbedre dette site. Ambitionen er at have det bedste og mest brugervenlige CV-site i branchen. Vi mener i al beskedenhed, at vi er kommet langt i at have opfyldt den ambition, som du kan læse mere om på side 16-17.
Søren Rode
Adm. direktør